Lekcija 14: Najbolja zobena kaša

Što mi treba?

  • 100g zobenih pahuljica
  • 500ml mlijeka
  • 30g whey proteina
  • 1 banana
  • jušna žlica meda
  • jušna žlica chia sjemenki
  • jušna žlica kokosovih mrvica

Kako da to napravim?

Korak 1 – grijanje mlijeka

Upalite štednjak na srednju vatru, izlijte mlijeko u lonac i stavite ga grijati. Mlijeko je zagrijano i spremno za dodavanje ostalih sastojaka kada se počne dimiti.

Korak 2 – dodavanje zobi i wheya

Dodajte zobene pahuljice i promiješajte par puta tako da uđu u mlijeko. Zatim stavite whey protein i miješajte barem dvije minute kako bi razbili sve grudice i dobili čistu smjesu. Ovdje će smjesa biti rijetka, nemojte da vas to demotivira, dajte vremena zobenima da se napuhnu, samo nastavite miješati.

Korak 3 – dodavanje banane

I dalje miješate smjesu mlijeka, zobi i wheya te unutra dodajte bananu koju ste prethodno nasjeckali na sitne kockice, što sitnije to bolje, tako da tekstura cijelog obroka bude glatka. Nastavite miješati, sada će već cijela smjesa biti gušća.

Korak 4 – dodavanje meda, chie i kokos mrvica

Ovo dodajte na kraju, samo ubacite po žlicu od svega, kako ne bi zaprljali više žlica, prvo stavite suhe sastojke (chia, kokosove mrvice), a zatim med, nastavite miješati cijelu smjesu još par minuta i spremni ste za serviranje!

Nutritivna vrijednost

Nutritivna vrijednost odnosi se na pola obroka obzirom da je preporuka za dvije osobe dok će oni na masi objeručke samostalno pojesti cijelu smjesu.

kalorije 570
proteini 30g
ugljikohidrati 49.5g
masti 18.2g

Bonus tip

Ovaj obrok ne mora nužno biti doručak, doslovno ga možete jesti u bilo kojem dobu dana, a kombinacija makronutrijenata odlična.